پالایشگاه رازی

تقاضای نفت هند برای اولین بار در 20 سال گذشته به دلیل COVID کاهش می یابد

بلومبرگ گزارش داده است که تقاضای نفت خام هند در سال گذشته برای اولین بار در بیش از 20 سال گذشته به دلیل همه گیری Covid-19 کاهش یافته است ، و خاطرنشان کرد که انتظار می رود دومین واردکننده بزرگ نفت آسیا بزرگترین انقباض تولید ناخالص داخلی خود را از زمان شروع
این صفحه را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

 

مانند اکثر جهان ، هند در پاسخ به اولین موج عفونت ها در بهار سال گذشته ، که منجر به کاهش 70 درصدی تقاضای نفت شد ، قرنطینه سختی را اجرا کرد. پالایشگاه ها نرخ فرآوری را کاهش دادند و واردات به شدت کاهش یافت.

 

حتی در این صورت ، نیروگاه آسیایی به همراه همسایه چین یکی از اصلی ترین محرک های جهانی تقاضای نفت در آینده است. در واقع ، BP سال گذشته در چشم انداز انرژی 2020 گفت که هند منبع بزرگترین تقاضای انرژی تا سال 2050 خواهد بود. با این حال ، مصرف نفت خام ممکن است به محض سال 2025 به اوج خود برسد.

 

در حال حاضر پس از پایان قرنطینه در هند ، مشاغل مجدداً شروع به کار کردند ، اقتصاد شروع به رشد کرد و تقاضای نفت افزایش یافت ، و در میان سایر موارد ، فروش اتومبیل های بیشتری نیز در پی داشت. مسافرت با حمل و نقل شخصی و نه شبکه حمل و نقل در میان همه گیر ادامه دارد.

 

"Shrikant Madhav Vaidya ، رئیس شرکت نفت هند، اواخر اکتبر در مجمع انرژی هند گفت." بنزین قبلاً از سطح قبل از COVID-19 عبور کرده است و گازوئیل نیز به سمت سطح قبل از COVID-19 در حال تغییر است. فصل جشن باعث افزایش تقاضا می شود. "

 

در ماه نوامبر ، هند بار دیگر به یکی از بازارهای با رشد سریع سوخت تبدیل شد. پالایشگاه هایی که توسط شرکت نفت ادیان اداره می شود در پاسخ به این پیشرفت ، مانند سایر پالایشگاه ها ، نرخ پردازش را به 100 درصد رساندند.

 

بلومبرگ گزارش داد ، ماه گذشته ، مصرف بنزین در هند 9.3 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت ، حتی اگر تقاضای سوخت دیزل کمتر از یک سال قبل بود. در کل گزارش ، مصرف کل سوخت در ماه 1.8 درصد کمتر از دسامبر 2019 بود اما بالاترین میزان از ماه فوریه است

دسته بندی ها
ارسال نظر جدید
کد امنیتی

امتیاز دهید: